Totul despre asigurările de călătorie din OMNIS

Ai planificat o vacanță minunată și ai rămas cu sufletul la gură așteptând să te bucuri de ea. Totuși, chiar dacă încercăm să fim pregătiți pentru orice, uneori se întâmplă să ne ia prin surprindere evenimente neprevăzute care ne strice bucuria. Cu ajutorul unei asigurări de călătorie, poți rămâne liniștit și te poți bucura de vacanță chiar și în astfel de situații neplăcute. OMNIS te ajută să perfectezi rapid și ușor o asigurare de călătorie, astfel încât să o ai la îndemână oricând ai nevoie de ea. Cu doar câteva secunde de efort, poți obține polița de asigurare direct de pe telefonul tău.

De ce să alegi OMNIS pentru încheierea unei asigurări de călătorie?

  • poți încheia oricâte asigurări de călătorie ai nevoie, ele rămân în pagina Asigurări din aplicația OMNIS. 
  • poți compara foarte ușor prețurile polițelor pe care ți le oferă asigurătorii în funcție de suma acoperită de poliță (5.000€, 10.000€, 15.000€, 30.000€ sau 50.000€). De asemenea, poți citi și compară ce include fiecare poliță pentru ca tu să o alegi pe cea mai potrivită nevoilor tale.
  • dacă pleci cu prietenii sau familia poți cumpăra asigurările cu o singură confirmare pentru toate persoanele, fără a fi nevoie să repeți procesul pentru fiecare persoană în parte
  • adaugi datele personale ale celor cu care călătorești o singură dată. Acestea rămân salvate și pentru următoarea călătorie, iar data viitoare va trebui doar să selectezi numele persoanelor care vrei să le incluzi în asigurare. Mai mult ca atît OMNIS te v-a notifica dacă pașapoartele de călătorie se apropie de sfârșitul perioadei de valabilitate.

Ce fel de polițe de asigurări de călătorie pot încheia?

Poți încheia polițe de asigurare de călătorie care pot acoperi:

  • cheltuielile medicale aferente îmbolnăvirii (inclusiv în cazul infectării cu virusul COVID-19 sau a unor urgențe stomatologice) sau a unui accident. Asigurarea de călătorie standard sau de bază acoperă doar cheltuielile medicale de urgență (de obicei chirurgicale, farmaceutice și de spitalizare) și pe cele de întoarcere ale asiguratului, în caz de boală sau de eveniment mai grav.
  • repatrierea în cazul îmbolnăvirii sau a unui accident, complicații în timpul sarcinei, tratament stomatologic de urgență
  • orice evenimente care pot avea loc în cazul practicării sporturilor de iarnă sau al plecării la studii sau la muncă în străinătate. Pentru acestea din urmă poți selecta categoria specifică direct în aplicație.

IMPORTANT: Nu se permite emiterea poliței de asigurare medicală pentru călătorii dacă persoanele ce doresc să fie asigurate deja se află în străinătate. Dacă încercați să comandați o poliță de asigurare după apariția unui caz asigurat, trebuie să știți că experții noștri în asigurări sunt pregătiți să detecteze orice fraudă și plata pentru despăgubirea dvs. va fi anulată. Vă recomandăm să luați în considerare emiterea poliței înainte de a pleca în călătorie pentru a vă proteja în cazul unor evenimente neprevăzute.

Cum închei o asigurare de călătorie?

Pasul 1 → Intră aplicația OMNIS, apasă pe butonul plus și selectează Asigurare de călătorie. Alege țara de destinație, scopul călătoriei (Turism/ Afaceri/ Studii Muncă Fizică, Sport, etc) și perioada călătoriei tale. Completează datele personale ale persoanelor asigurate (îți poți asigura dintr-un loc toată familia sau toată gașca de prieteni). Apasă pe Vezi ofertele.

Pasul 2 → Vezi ofertele disponibile și alege-o pe cea potrivită ție și treci la pasul următor

Pasul 3 → Completează datele persoanei contractoare și treci la pagina de plată

Pasul 4 → Plătește

Pasul 5 → Felicitări! Ai încheiat în doar câteva secunde o poliță de asigurare de călătorie care v-a fi transmisă pe email și disponibilă în aplicație pe pagina Asigurări, ai acces la poliță oricând ai nevoie de ea.

În cât timp primesc polița de asigurare de călătorie?

Imediat după plată. De la confirmare până la primirea efectivă a poliței pe email trec doar câteva secunde. Dacă încă nu ai primit polița pe email, ne poți scrie pe Live Chat-ul din aplicație și rezolvăm.

Am introdus o informație greșită. Se poate modifica?

Modificarea datelor în asigurare se poate face doar pînă la momentul începerii perioadei de asigurare. Dacă dorești modificarea detaliilor care apar pe polița de asigurare sau ai alte nelămuriri, suntem pe Live Chat-ul din aplicație.